✏︎ Albert Schweitzer ziekenhuis
Albert Schweitzer ziekenhuis heeft Visueeltjes gevraagd om tijdens de eerste dag van de Experience day 2025 visueel verslag te doen. Het doel van de visuele verslaglegging is om achteraf de aanwezigen en afwezigen een samenvatting te sturen van de Experience day met wat er aan innovatieve kennis aanbod kwam. Bovendien voor ASz een strategische, maar laagdrempelige manier om te laten zien wat zij doen en hoe zij zich positioneren.
De opdrachtgever
Verslaglegging
Het eindresultaat geeft het dagprogramma vorm in één beknopt overzicht van de kennisdeling middels 9 site visits uit de Clinical Carousel tour – het middelste gedeelte. Daarvoor zijn twee tekenaars ingezet die verschillende site visits bijwoonde. Belangrijk was dat de feedback op de dag ook werd vastgelegd, om aan te geven hoe het evenement werd ontvangen door de bezoeker – het linker gedeelte. Tot slot was er een interactief deel tijdens de pauze, waarbij projecten werden gepresenteerd – het rechter gedeelte.
Contact ons











