✏︎ Heyl

Bloemengroothandel Heyl heeft Visueeltjes gevraagd om op locatie in de hal een visualisatie te creëren van 22 meter lang en 280 cm hoog. Het doel van de visualisatie is om alle regels voor de internationale werknemers weer te geven voor wat wel de bedoeling is/ mag en wat niet. Er is vooral ook om humor in gevraagd, zodat de medewerkers een vrolijk gevoel krijgen bij het zien van de mural. Dit betreft 12 voorbeelden om op een simpele en heldere manier te presenteren hoe Heyl samen wenst te werken in het bedrijf. Heyl heeft zoveel verschillende nationaliteiten dat hierbij gekozen is voor enkel beeld, zonder tekstuele ondersteuning.

De opdrachtgever

W.K. Heyl B.V.

De visualisatie

De visualisatie is digitaal uitgewerkt, geprint en geplakt als een muursticker. Het eindresultaat is een verhaallijn dat vanaf beide looprichtingen te volgen is middels de geïllustreerde lopende band, herkenbaar voor de medewerkers. Langs de lopende band komen de 12 belangrijkste do’s and dont’s aan bod. De hoofdkleuren zijn groen en rood om het verschil tussen de gewenste- en niet gewenste werkvorm duidelijk aan te geven.

Contact ons

Bekijk ook deze cases

Aanmelden voor Visueeltjes nieuws.

Blijf op de hoogte van ons werk en laat uw e-mailadres achter.