✏︎ VVV Tilburg

VVV Tilburg heeft Visueeltjes gevraagd om in de nieuwe pop-up winkel een muurschildering te creëren met het visueel verhaal van VVV Tilburg. Met de pop-up store verwelkomen en informeren zij bezoekers van Tilburg en omstreken. De mural vindt plaats op de muur links en rechts boven de verrijdbare kasten en op de muur achterin omdat deze ook duidelijk in zicht is vanaf de etalage en straatkant. Het doel van de visuele vertaling op de muur is de pop-up store wat op te fleuren om bezoekers te verwelkomen. De bezoekers in de pop-up store zijn onder anderen: mensen buiten de stad, internationale studenten, ouderen/senioren, gezelschappen een dagje uit, familieleden van inwoners. In één overzicht een beeld van het veelzijdig karakter van de stad voor herkenning of een glimlach.

De opdrachtgever

VVV-Tilburg

De visualisatie

De visualisatie is een verhaal dat te volgen is met de winkel looproute via de rechter muur, midden boven de deur naar de linkse muur. De verhaallijn heeft een overgang van natuur naar stad, van overdag naar nacht en van omstreken naar het centrum, waarbij de middelste muur het centraal punt ligt: de VVV de twee muren verbind. De beleving van de bezoeker staat centraal voor alle mogelijkheden die de VVV kan aanbevelen om te doen of bezichtigen in en rondom Tilburg. We hebben gekozen voor ingekleurde vlakken om de muren meer te vullen en dit vrolijk oogt. De hoofdkleuren zijn geel en blauw uit de Tilburgse vlag. Donkerblauw en oranje maakt de samenstelling levendiger.

Contact ons

Bekijk ook deze cases

Aanmelden voor Visueeltjes nieuws.

Blijf op de hoogte van ons werk en laat uw e-mailadres achter.